Ozelde dogum yapanlarin %90 ni nedense hep sezeryan. Sanirim doktorlarin hastalari cok oldugu icin hemen sezeryanla halletmek kolaylarina gelior. Bu nedenle ben devleti tercih ettim evet uslupleri sert fakat sezeryana tesvik etmiorlar. Ozelde bizi ceken sadece ilgi alakalari. Ben devleti hic biseye degismem.