Minikmucizelere Nurbanu55 deniz guzel aslinda ya genelde erkeklere koyuyolar ztn ama bilemiyorum ya karar veremiyorum😅
Minikayak24 Minikmucizelere bende çok sevmiyorum ama eşim enes koydu ben talha mecbur 😂yoksa sadece Talha koyardım
Minikayak24 Minikmucizelere aynen öyle 😂diğer oğlumda Muhammed ali eşim ali ben Muhammed koydum😂bahtları güzel olsum❤️
Minikmucizelere Glymen aren aden sevmiyorum ya eymen iyi mi deseler iyi derim ama kendi cocugum icin begenemiyorum😅 genel olarak guzel aslinda
Anneoluyorum23 Minikmucizelere bende erkek olursa Mehmet Yekta istiyorum ama Yekta kime desem yüzü değişiyo kötü aniyolar
Mehakil Anneoluyorum23 ben de oğlum olursa Yekta düşünüyorum ama anlamından dolayi dinen bir sakıncası olur mu acaba diye ikilemde kalıyorum. İlk size denk geldim
Snmkrby1_ Oğlumun adını Kuzey koydum rüzgar düşünüyordum yakına kadar ama Kuzey daha hoş geldi ezanı okunurken de kuzey değil Abdullah olarak okundu Allah’ın en sevdiği isimlerden olsun istedik
Minikmucizelere Snmkrby1_ ya kuzeyi bende begeniyom ama arkadasimin cocugunun adı ondan koymiyim dedim hem ayıp olur belki hemde farklı olsun istedim
Derya-5858 Minikmucizelere ilk oğlumun adı Yiğithan 37 haftalık hamileyim onunda adını asilhan düşünüyorum :)