Minikmucizelere Ozlmm0 alparslan cok fazla ya pek de sevemiyorum muhammed falanda eski isimlerden istemiyorum pek sanırım ama teşekkür ederim😊
Birminikannesi1 Minikmucizelere bizim isim hazır aslinda ikinci isimde kararsız kalıyordum Mehmet Aras yada Alp olucak 😃
Minikmucizelere Harvicell aybarsi pek sevemiyorum ya benim zevkim degil yani tabi herkesin zevki farkli adiyla yasasin inşallah 😊🙏
Minikmucizelere Nurbanu55 deniz guzel aslinda ya genelde erkeklere koyuyolar ztn ama bilemiyorum ya karar veremiyorum😅