Minikayak24 Minikmucizelere aynen öyle 😂diğer oğlumda Muhammed ali eşim ali ben Muhammed koydum😂bahtları güzel olsum❤️
Merve171214 Minikmucizelere oğlumun ismi Baybars, ikinciye hamileyim erkek olsaydı o da Barlas olacaktı 😊
Harvicell Aseeeee genel anlamda uyumlu bir çocuk dönem dönem inatlaşıyor. Çok çok hareketli ve çok konuşuyor. Atlama zıplama takla yüzme at binme ne ararsan var . 3 yaşında çok mücadeleci pes etmez.
Suule94 Minikmucizelere ilk oğlumun adı Koray💙 2. Hamileyim oda erkek Seyhan Soner Yalın Mete Yaman Arasında çok kaldim
Pydnn Minikmucizelere Alparslan Selim Ömer Alp Kerem Hamza Mahir Agâh Karan Ben bunları beğenmiştim Mahir koyucam büyük ihtimalle
Mehakil Anneoluyorum23 ben de oğlum olursa Yekta düşünüyorum ama anlamından dolayi dinen bir sakıncası olur mu acaba diye ikilemde kalıyorum. İlk size denk geldim
plajterligi Minikmucizelere Asil Yiğit koyduk adını, şu an ikinci geliyor ama 7 haftalık cinsiyet için çok var 🫠