Berram hiç sarmaşığın bir marka genelde hep miratech ve predictor marka var bende. O yüzden bişey diyemicem ama varsa zaten her markada çıkıcaktır . Ne kadar oldu evleneli ? Eğer pozitif olmasada çok üzülme lütfen herseyde vardır bi hayır . Gerçi iki kez siliste olsa çizgi çıktıysa vardır gebelik değerin düşük olduğu için silik çıkıyordur. En kesini kan testi canım