Melikeumut Esra1260 kuzum hiç öyle düşünme gerçekten ben bir düşük yaptım ki üstüne gördüm hamile olduğumu hiç anlamadım. 10 ay sonra rabbim ilk denememizde nasip etti bin şükür riskli bi gebelik ama olsun rabbim isteyen herkese nasip etsin rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın
Esra1260 Melikeumut bende bebeğimi kaybettim kalp durmasından dolayı 2 aydır deniyoruz bakalım hayırlısı olur inşallah 🙏😊
Selindikci35 Ben reglime 5 gun kala kan tahlili yaptirmistim negatif cikmisti..Sonra reglim 5 gun gecikince doktora gidip tekrar tahlil yaptirdigimda 4 haftalik hamile oldugumu ogrenmistim..Hatta daha sonrasinda iyice emin olmak icin(cok sacma) bi de eczaneden gebelik testi alip bakmistim ama o da tam reglimin 8.gununde cift vizgi cikmisti..O yuzden bekle derim canim,gec dollenme olabiliyor..erkenden uzulme de sevinme de sadece sabir❤
Melikeumut Esra1260 insllah bir daha yaşamayız. rabbim en kısa zamanda inşallah nasip eder güzel haberlerinizi bekliyorum
Tuubaaa Berram idrar testi için çok erken bir kaç gün daha geçsin kan testi ver. Hayırlısı bakalım Rabbim nasip etsin inşallah. Benim 4 gün gecikmişti net çift çizgi çıkmıştı. Darısı sana inşallah
Mahbuss Esra1260 evet canım umut var daha 1 hafta var adete inşallah hamileyizdir bu ay yüzümüz güler
Berram Esra1260 canım al-bi marka mı yaptn? 2.çizgi yernde gölge fln var mı ışıkla tutp tekrr bak bakalm bi
Berram Esra1260 senin daha 8 günün var cnm heyecnla bekleyelm günlerimizi:) Allahım hayırlısıyla nasip etsin bizlere ☺️
HalisEbruoban Berram canim iki gebeligimide senin gibi alti gun kala belli bile olmayan testten ogrendim kizim 9 aylik 17 haftalik hamileyim hayirli olsun😀
Berram HalisEbruoban HalisEbruoban Ya inşallah hayırlısıyla🙏🏻 Sizin nasıl çıkmltı peki? Belirtilernz nelerdi? Bnm telefn ışığını tutunca zar zor göüküyor gölge gibi
HalisEbruoban Berram benim ilki belli oluyodu ikincide isiklabelliydi hatta kizim 5 aylikti yoktur diye cope attim esim zorla hastaneye goturdu kanda cikti 20 lira verene kadar acile git gebelikten supheleniyorum kasiklarim agriyo ilac icmek istemedim de hemen kandan bakiyorlar yada ozellerdede 40 50 tlye yapiyorlar 😀