Esn Karacaa bende decaviti kullanamadım doktorum gerek görmedi kan ilacı ve d vitamini kullanıyorum sadece değerlerimde gayet iyi 27 haftalık olduk
Karacaa Esn d vitamini için doğal damla varmış biliyor msun? Ben bulamadım daha ismini bulursam onu kullanmak istiyorum
ekintopalca Destina21 hiç sabah denemedm yan etkisinde bulantı vardı bi kac arkadasda gece al uyu bilmezsin bulantıyı dedi öyle içiyorum 5 gündür
Huzur20 Karacaa Aynen öyle canim bide ne bilim hem güvenmiyorum ilaçlara hem almak istemiyo içim kan ilacı da içmiyorum onada pekmez üzüm yiyorum şuana kadar iyiyim şükür
nergisog SuAte bende de demir eksikliği var. Ama doktor 14.haftadan sonra vereceğim şimdi gerek yok dedi.
Karacaa Alyamm içinde domuz katkısı olduğunu duydum araştır istersen pek sağlıklı değil diye biliyorum hem tadı berbat. Sen kullanabiliyorsan Problem yok
Esn Karacaa decaviti de sağlık Ocagı veriyor dvitamininide. Bende decavit kullanamıyorum. D vitamini damla şeklinde olan onu kullanıyorum
DilarArslan Karacaa asla kullanmıyorum onun yerine yeme içmeme çok dikkat ediyorum 😂😂 bebeğimin gelişimi de gayet iyi. Magnezyum ve demiri hiç aksatmıyorum sadece.
mervemymerve Karacaa 1 kutu bitirdim tekrar verdi dr devam ediorm 35.haftadayım btnce daha kullanmam sanırım kullanırken bir skntı yaşamadım.bebek için ck onemlı bır vitamın dıolar🧐