bhytkn Karacaa ilk 6 ayı geçtim çok şükür canım iki aydır doktor vermiyor decavit. hurmaya da dayanamıyorum öyle bir iki tane yemek kesmez beni 😀😀 kutunun dibini bulabilirim o derece 36-37.haftaları bekliyorum yemek için 😊😊
Karacaa Alyamm içinde domuz katkısı olduğunu duydum araştır istersen pek sağlıklı değil diye biliyorum hem tadı berbat. Sen kullanabiliyorsan Problem yok
nergisog SuAte bende de demir eksikliği var. Ama doktor 14.haftadan sonra vereceğim şimdi gerek yok dedi.
Ssseval Karacaa bende kullanıyorum bi sıkıntı yaşamadım alıştım bebeğim için. Normalde ilaçtan nefret ederim.
zge_frdi ekintopalca su an 7 ayligim bitmek üzere toplam 7 kilo aldim ve en basindan beri kullaniyorum bana aldirmadi ama kisiden kisiye degisiyor tabi komsuma aldirdi
Esn Karacaa decaviti de sağlık Ocagı veriyor dvitamininide. Bende decavit kullanamıyorum. D vitamini damla şeklinde olan onu kullanıyorum
Alyamm Karacaa ben 7 haftamda kalp atışını duydum direk sadece folic asidi bıraktırıp decavit ve demir ilacına başlattı bide guatır ilacım var
nergisog Karacaa bilmiyorum canım eksikliğin yoksa başka bir doktora danış istersen. Herkese erkenden başlatmış doktoru. Ben de ona şaşırıyorum. Biz neden başlamıyoruz diyorum. Eksikliğim olduğu halde. Hamilelik öncesi de vardı eksiklik.
momssssss Ben 13 haftalık gebeyim gebelik öncesi folik asit kullandım gebe kaldıktan sonra dr a gittim dahiliye + kadın doğum a tüm değerlerim çok iyi ve depolarım full dolu olduğu için hiçbir demir eksikliği tiroid d vitamini hiçbir eksiklik olmadığı için dr.um hiçbir ilaca gerek olmadığını folik asit ı artık bırakmam gerektiğini ve sadece ek takviye olarak decavit kullanmanın yeterli olacağını söyledi 3 kutu bitirdim ve hamileligimin başından beri hiç kilo almadım bebeğim için faydalı olmasa dr.um uzman vermez bu ilacı da zaten diye düşünüyorum
Sevilmesebebi Karacaa domuz katkısı mı varmış hiç duymadım bu kullandığım kaçıncı kutu doğuma az kaldı Bol suyla gönderiyorum yapacak bir şey yok
Tugba07 Karacaa kullandiktan sonra bulanti yapiyor 4 saate felan ama sonra gecio. Mecbur kullaniyorum 😊