ressamanne_ ben normal kaset test yapmıştım gece yatmadan. Çok silikte olsa pozitifi görmüştüm. Şahsi fikrimdir ben erken gebelik testlerine bu kadar paralar verilmesini hiç gerekli bulmuyorum. Hatta kaset testler daha güvenilir geliyor nedense 🙂 inşallah pozitifi görürsünüz 🙏🏻