ressamanne_ valla bu dediğim marka yanılmıyor adetin gectiyse fakan bi kan ver bence ben adetime 4gün kala yaptım şuan adetimin üstüne 3 . Gün gecti bende dua ediyorum inşallah dış genelik kimyasal yada sağlıksız değildir diye ilki düşük oldu bebeğimin rabbim isteyen herkese nasip etsin