Edus35 cnm benim 5 haftada başladı prilam verdi beni mal gibi yaptı sadece uyuttu halsizlik dayak yemiş gibi ağrılar derken zofere geçtim 8 mg o rahatlattı ama özellikle akşam 6 7 arası şiddetli başlıyor ve kabus idi sigara kokusu yemek kokusu yaa hersey benimkusturuyor ve çalışıyorum çok zor idi suan 17 girdik ilacı 2 gündür içmiyorum bırakmaya çalışıyorum çünkü zofer bagimlilik yapan bir ilaç umarım geçmiştir bulantılarım kusmalrim çünkü 17. Haftaya kadar hakile degil sanki hastayım 😫😫😫😩😩😩umarım tez zamanda seninse geçer ne yasadigini hayal edebiliuorum çok zor kusmak bulantılar Allahım aklıma geliyor korkulu ruya