Eylemy Ben de 27. Haftamda böyle oluyordum bana kasılmaların oluyordur dediler. Nst den sonra düzensiz kasılmaların var dedi doktor ve erken doğum riski var diye yatırdılar hastaneye. 5 gün hastanede kaldım. 2 defa ciğer geliştirici iğne vurdular ve günde 3 defa kasılma durdurucu hap verdiler. 2 defa da serum verdiler. Bir doktora görürsen iyi olur. Çok fazla ayakta durmamaya özen goster. Sürekli uzanmaya çalış. Susuzluk da rahimde kasılma yaparmış oyle demisti doktorum. En az 2 litre su iç demisti. Ben her ayağa kalktığımda ya da oturduğumda taş gibi oluyor bebeğim. Hastaneden sonra progestan fitil verdiler onu kullanıyorum. Şimdi 31. Haftadayım, sürekli uzanıyorum randevunu beklemeden bir acile git istersen ben öyle yapmıştım.