Eylemy bende 28 haftalığım canım bende de oluyo son zamanlarda çok sık oluyodu bugün randevum vardı doktora söyleyince nst istedi nst de hafif sancım çıktı serum falan verdi tekrar nst oldum düzeldi ama bunu önlememiz lazım 34. Haftaya kadar istirahat et kendini yorma dedi yani eğer rahatsız edicek kadarsa mutlaka doktoruna söyle tabi benim içim rahat etmedi başka bi doktor buldum pazartesi ona gideceğim bide suyu az içtiğini gösterir bu sancı dedi oysa günlük en az 3 lt su içerim