Benim 15. Haftadan beri oluyor. 19. Haftada doktor kasılmalar için yatırdı 3 gün. Şu an magnezyum ve progestan kullanıyorum. Hala devam ediyor. Bazen günde 4-5 kez bazen daha fazla. Ama kontrollerde ultrasonda bir sıkıntı çıkmıyor. Rahim ağzı da kısalmadi hiç 40mm yakın çıkıyor sürekli. Ama ben hâlâ tedirginim. Devlet hastanesi 28den önce nst çekmiyor. 28 olunca nst çekeceğim bakalım sancı falan çıkacak mı