hayalim35 hayirlisi olsun canim benim benimde bat 20 adetim 3 gun gecikti test yaptim ilk gun ama cikmadi ama sanki hamile gibi hissediyorum cunku asiri bel ve kasik agrim var akintim var goguslerim kasinip hassas biraz bende pazar test yapcam simdi korkuyorum negatif cikar diye eger hamileysem birlikte bu ag hamile kalmis olcaz:) insallah nasip olmustur banada bn bu ay tedavi gördüm klomen