Merhaba güzel anneler kaç gündür yazıyordum testim silik çıktı bat 18 ağustos o gün test yapacam die gece heyecandan zor uyudum sabah 7.30 uyandım ki normalde 11 de uyanırım aklıma ilk test geldi yaptım çok şükür ikinci çizgi belirgin çıktı uyuyamadım sevinçten saat 9 u zor ettim gittim sağlıkocağına kan verdim çarşamba gel dedi nasıl sabrederim o güne kadar bi de folikasit verdi onu kullanacam duanızı eksik etmeyin sağlıklı gebelik olsun inş (bunu okuyan güzel kadın inşaallah en kısa zamanda sana da nasip olur) bana dua eden herkesten Allah razı olsun 😘❣🥰 