Birhayalimvr hayalim35 ayy kiz seffaf akintiyla pembe kan gelmis korktum bir an adet mi oldum diye ama uzayan akintim var yumurtlama gibi acaba yerlesme kanamasi mi yasiyorum 🥰
hayalim35 Birhayalimvr burda okuduğum kadarıyla yerleşme kahverengi oluyormuş yani köyü ama tam bilmiom kuzum
Gul2769__ hayalim35 Öyleyse iyi benimki kaynanamla oturyyorum bazen gelen giden oluyor boşluk bulunca direk uzanıyorum yatiyorum
hayalim35 Gul2769__ Yok kaynanamla aramda 1500 km var ve eşim çok çalışıyor gelen giden olmaz o yüzden bnde dinlenmeyi tercih ediyorum
Hatice_11 hayalim35 sağlıkla gelsin inşallah canım tebrikler 🤗🌸 bana da dua et benim de 20 Ağustos hamişlerin duası çabuk kabul olur derler 🌼
hayalim35 Hatice_11 saol canım bnm inş sende hamilesindir aynı ayda doğum yaparız sağlıklı bi şekilde
Feryyy hayalim35 ay sorma ağrım vae ama diyorumki yerleşmeyse iyi bir şey se sonucu ağrısın cekerim yeterki rabbim sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin
hayalim35 Feryyy tabi ki canım kızımda çok ağrım oldu iyi ki diyorm hep rabbim isteyen herkese nasip etsn
Anneoluyorumm00 hayalim35 canım çok sevindim hayırlı olsun sağlıkla al kucağına inşallah 🤲 çok tebrik ederim ❤️4 ayda oldu dimi