annemsii canm bu soruyu asla kimseye sorma. Yeryüzüne gelen her bebek kendi hikayesiyle gelir. Sezeryanı da çok ağır atlatan var normal doğumu da, aynı şekilde ikisini çok kolay atlatan da var. Normal doğumda iş sana düşüyor. Rahat bir doğum için önce bu tür sorulardan uzaklaşıp kendini güzsl bir doğuma motive etmeliisn. Perine masajı, çömelme hareketleri, nefes egzersizleri. Benm ilki zorunlu sezeryandı ki zaten herkes sezeryan ol kurtul diyordu. Ama kabus gibiydi. O dikiş agrıları, o gaz sancıları. Şimdikini normal yapacm tabi nasipse. Kendimi buna hazırlıyorum ama karşıma ne çıkar bilemm. Böyle sorular sorup kimsenn seni her iki doğum içinde etkilemesine izin verme bence. Netice de kasıldığn zaman kaş alınca bile canı yanıyor insanın😏😉 içini ferah tut olur mu❤️ Su gibi gelsin inşallah