Tugbazdmr Merhaba pazartesi günü 38. haftaya başladığımız gün yaptı doktorum. O kadar rahat geçti ki hiç anlamadım bile doktorum ile muhabbet ediyorduk hemşire elimi tuttu ve her şey oldu bitti. Acımadı da, sanırım benim rahatlığım ce doktorumun profosyonelliği etkili olabilir. Sonrasında da kan vs hiçbir şey gelmedi doğum da başlamadı henüz