Tugbazdmr dün ben de çatı muayenesi oldum. İlk çocuğum da değil ikinci yani çatının darlığına değil de vajinal muayeneyle açılma var mı ona bakacağım dedi. Ben de belki doğumu hızlandırır diye kabul ettim 😂 çok saniyelik bir işlem acısa ne olur acımasa ne olur 🤭 bir tık acıdı benim ama oldu bittiye geliyor anlamıyorsun bile sonuç açıklık hiç yok :( kanamam olmadı akıntı rengi biraz koyu geldi sanki, 1-2 saat de kasıklarda hafif ağrı oluyor o kadar.