22 haftalıkken tansiyonm çok yükselmişti kasıklarım agridigi için doktor alttan baktı uzun bı çubuk jel sürdü benm canm çok acıdı hatta rica ettm devam ettirmesi dye belki benden kaynaklı da olabilir doktorda şaşırdı bu kadar acı çekmeme 😁 bilmiyorum ya acimayanlara hayran kaldım kanamamda olmadı şuan 28 haftaligm