cokkasmabeabi 1prensesannesi_ 😂😂😂😂 benim komşu da 33 haftalık erken doğum riskiyle hastanede yattı 38 haftayi geçti hala doğuracak 😬 bebelerin nazıyla daha ana karninda oynamaya başlıyoruz bu neyse böyle
1prensesannesi_ cokkasmabeabi benim de kızım dün 38 hafta oldu şimdi 38+1 haftalık oldu gelen giden yok yalancı sancılar dışında bı gerçeğiyle karşılaşmadım sabah doktora gidicem bakalım doktor ne diycek devlet olduğu için 41 42 yi bekler gibi geliyor ama ben bekleyemem 🥵😂😂😅🤦🏻♀️
birgaripana_ yslnrsh ipeğe demiştim onu 🤭 bende zayıf değilim hadi karnıma takarım korseyi popoma bacaklarıma ne takıcam 🤣 oraları ne toplar ? 🤣
GunRAM_ yslnrsh aynen öyle doğduktan sonra daha zorlu süreç başlıyor bence şuan Bizim iyi Hallerimiz 😂
1prensesannesi_ cokkasmabeabi şuan hiç bişey yapamıyorum ki sıcaklar mahvediyor beni canım yerimden kalkmak bile istemiyor ama nasıl dogcak bu çocuk 🤭😅😅😅🤦🏻♀️🤷♀️
cokkasmabeabi yslnrsh lohusalik bittikten sonra vakit buldukça mekik çekin karın kaslarini güçlendirir. Korse de kimbilir ne pahalıdır şimdi 🥴 bir de yüksek bel sıkı şeyler giyin hep korse niyetine.
cokkasmabeabi birgaripana_ orda var mı bilmem de taytlar var burda korseli bir tane aldım içine ben bile giremedim düşün zırh gibi onlardan al reyiz konya’dan yapıversinler bi kargo nolcak 😂😂
yslnrsh bende bidahaki hafta hurmaya ananasa ve ahududu çayına başlayacağım elimden ne gelse yapacağım 👼🏻🥵🥵
cokkasmabeabi birgaripana_ ben onla bir yatayım dedim eşim ne bu eziyetin kendine mal mısın dedi çıkardım jsjdkaks arada bir haklı konuşuyor