yslnrsh cnm bence vücutla alakalı ilk hamileliğimde 29 kilo aldım çatlağım hiç yok denecek kadar az ve zayıf hamile kalanlardan değilim sezaryen göbeği kalıyor diyorlar bende kalmadı aldığım kiloların hepsini veremeden kızım 13 aylıktı 2. gebeliğimi öğrendim. Vücut 1 yılda toparlıyor kendini