Kuru kaşıntı bende de oldu özellikle gece başlıyor kollar bacaklar sırt ve göbek. Tahlilller temiz çıktı doktor nemlendir dedi ve krem yazdı kaşıntı için. Ben çarşafları yumuşatıcı olmadan yıkadım ve ütüledim banyodan sonra nemlendirici ile kaşınan yerleri ovdurdum böylelikle geçti. Ama ne yapsam da bazen gene tutuyor ozaman da doktorun verdiği kremi sürüp ayaklarımı yukarı kaldırıyorum azalıyor.