Omermomm_ Birrrcan aynı durumu hamile bir arkadaşım da yaşıyor ilaç falan kullanıyorsanız o yapmış olabilir geçmiş olsun
Birrrcan Omermomm_ teşekkür ederim demir ve vitamin ilacı aliyrodum kasimtim başladığından beri bıraktım
Mature40 Birrrcan Gerçi yazmışlar ama ilk zamanlarda vitamin kullanıyordum kafama göre multi vitamin doktor kaşınıyorum diyince kesmemi istemişti.Overdoz olmuş demişti
Birrrcan muhaad merhaba doğum yaomadimtdaha 30. Haftamdayim canım ve hala kaşınıyorum geçmiyor bir türlü doğum a kadar da geçeceğine dair umudum yok ama mahvediyor beni geceleri
Meneseilay54 Birrrcan benşmde ayaklarım cok kaşınıyor geceleri özellikle tuzlu bişey yediğimde soguk suya 5 dk tutuyorum sonra havaya dikiyorum ayaklarımı 1 saat faln geciyo
muhaad Birrrcan doktorlar pek teşhis edemedi aslında ama doğumla birlikte geçiyor herkesinki sen bana bakma bendeki farklı