Birrrcan ben de aynı durumu seninle yaşıyorum hatta bugün doktora gittim ondan dolayı diye cildiye doktoru da hani gebelikten olduğunu söyledi o yüzden bana losyon verdi losyonu kullanacağım İnşallah geçer gece hiçbir şekilde rahat yatamıyorum gündüz fazla kaşıntım yok gece çok kötü oluyorum