Ygllll Anneoluyorumm00 ben il çocukta 4 ay falan denedim 2. De 8.ayda oldu o da depreme denk geldi 😲 losmet herşeyin bir zamanı varmış…
ArsaminAnnesi Anneoluyorumm00 ilk oglum 8 yasinda ikinic hamileliği istediğimde o kadar ara koymama ragmen ilk korunmasiz iliskimde hanile kaldım
Betii00 Anneoluyorumm00 benim 2. Yi istedikten nerdeyse 1,5 yıl sonra oldu hamilelik .arada 5 yıl var siz ne kadar ara verdiniz?
ebrarmom08 Anneoluyorumm00 ben senedir deniyorum 2. Olmuyor 😔 bu ay tedaviye başlancak yumurta takibi felan olcak aslında yumurtlama da oluyormuş ama
Anneoluyorumm00 ebrarmom08 vakti var ve biz çok taktigimiz için olmuyor kesinlikle inşallah en kısa zamanda rabbim nasip etsin inşallah 🤲
Anneoluyorumm00 Papatya_kokuyo5 benim ikide 6 ay olmamıştı şimdi diyorum belki bu erken olur ama nasıp işte
Heidihat Anneoluyorumm00 Sene geçince arada mesafesi çok olursada sıkıntılı zor olduğunu söylüyorlar genelde
hsizyl Anneoluyorumm00 benim ilk oglum 3 yaşında bende o doğar dogmaz 3aylik igne vurmustum snra birdaha hic korunmadim 3sene sonra supriz biçimden geldi siz igneylemi korunuyodunuz