Anneoluyorumm00 FatmaEnder anladım canım çok teşekkür ederim 😊 cevap verdiğini için de ❤️ dualarında bizleride bulundur canım
Aselikoo Anneoluyorumm00 ilk ay olacak diye bir kaiede yok 3ayda uzun bir sure degil stres yapma akisina birak
Anneoluyorumm00 Aselikoo bilmem belkide çok istediğimden bu kadar abartiyorum bende farkındayım çok erken daha ama ne biliyim işte 🥹
LamiyaCetinkaya Anneoluyorumm00 Ne demek güzelim, biliyorum beklemek çok zor, ama sanki onların da belli zamanı var kendileri karar verip geliyorlar 😍
Aselikoo Anneoluyorumm00 anliyorum canim hic olmayacak mi yoksa diye kaygilaniyorsun hepimiz yasadik ama sukur bir evladin var bir probleminde yoksa hic stres yapma kisir bi dongu cunku stres yaptikca olmuyor
Serifeeenida Anneoluyorumm00 aynı ben vallahi birde adeetlerim 3, 4 aydır hep gecikiyo oda beni ümitlendiriyo sıkılmış durumdayım Rabbime isyan etmek değil ama ne bileyim vakti vardır elbet
Anneoluyorumm00 Serifeeenida aynen canım benimde iki aydır günlerim uzadı rabbim en kısa zamanda sizde bizde nasıp etsin inşallah 🤲
Raziyenurx Anneoluyorumm00 valla benim ilk bebegim cok gec olmustu evlendıkten 2 yıl sonra ama ikinci ilk denrmede oldu bir ayda anlamadım bende nasip bu işler ya kafaya takmayınca hemen oluyor demekki
Anneoluyorumm00 Raziyenurx kesinlikle öyle canım sadece biraz sabretmemiz gerkiyor ama elimzde de değil Allah’ım isteyen herkes nasıp etsin inşallah 🤲
Selooooooo Birşey merak ediyorum lütfen bilen cevaplarsa sevinirim adetimin 4. Günündeyim fakat öyle ped dolmuyor göğüs ağrım kasıklarda ağrı var iğne batar gibi anı harkeet yaptığım zaman falan kist mıdır nedir bilgi sahibi olan var mı