Mustafaalpereninannesi Anneoluyorumm00 rabbim ikinciyide nasip etsin isteyen herkese versin hayırlı evlatlar teşekkürler canım ne demek
Esra_Omer_21 Anneoluyorumm00 3 ay bence yolun başi daha sabirli olmak lazım. Bende 2.yi istiyorum ama olmuyor 8. Ayıma girdim Rabbimden hayırlısıni isteyin bol bol dua edin . Rabbim en kisa zamanda nasip eder insaAllah
Anneoluyorumm00 Esra_Omer_21 inşALLAH canım benim kironik bı hastalığım var ondan hemen olsun istiyorum tedavime başlamak istiyorum ondan, ama hayırlısı sağlıklısı olsun inşallah canım rabbim nasip etsin isteyen herkese
BirVeraAnnesi35 Anneoluyorumm00 3 ay daha çok kısa bir süre değil mi? Hemen umutsuzluğa kapılmanız için çok az bi süre geçmiş
Anneoluyorumm00 BirVeraAnnesi35 ilkide 6 ay sonra olmuştu biliyorum çok kısa bi süre ama benim kronik bı hastalığım var ondan hemen olsun istiyorum tedavime başlamak istiyorum ondan rabbim isteyen herkes nasıp etsin inşallah 🤲❤️
Myasminn Anneoluyorumm00 İlk hamileliğim 15. Ayda oldu ama 14. Ayda rahim filmi çektirmiştim tüplerim tıkalıydı açıldığı gibi hamile kaldım. İkinci hamileliğim hiçbir sıkıntı olmamasına rağmen 21 ay sonra oldu, nasip vaktini bekledi diye düşünüyorum ☺️
Anneoluyorumm00 Myasminn anladım canım gerçekten biz ne yaparsak yapalım nasip nasibi varsa gelir yoksa gelmez inşallah rabbim tekrar nasip etsin banada siznde çok uzun bı süre sonra olmuş kaç yıl korundunuz peki ? Cevap verdiğini için de çok teşekkür ederim canım 😊
Aleyna_88 Anneoluyorumm00 birinci çocuk 2 ayda ikinci çocuk 5 ayda oldu🤷🏻♀️ Yumurtlama günlerinizi takip edin mutlaka ovulasyon testi kullanın belki yumurtlama günlerinizi tutturamıyor olabilirsiniz ya da aklınıza takılmasın bir kadın doğuma klasik bir muayene olun ben olmuştum kist vb birşey oluşabilir
Anneoluyorumm00 Aleyna_88 anladım canım cevap verdiğini için çok teşekkür ederim, ovulasyon testi stres yaptığım için bırakmıştım en iyisi bu ay yine alayım
Asya-01 Anneoluyorumm00 inşAllah canım benim bir tane evladın varsa çok şükür de ikinci nasip de bence ilişkide mutlu olmaya bak. İlkinde her formülü denedik yok bir dolu bir boş yok şu saatte vs. Ama en önemlisi kafa rahatlığıymış onu anladım takmamakmış. Rabbim tüm isteyenlere nasip etsin inşAllah 🙏
Anneoluyorumm00 Asya-01 âmin canım çok sağol, hep şükür ediyorum o benim herşeyim çok şükür ki Allah’ım bizede nasipeti bı tane diğeri gerçekten nasıp ama taktikca takıyorum ondan olmuyor galiba
Anneoluyorumm00 znkara anladım canım rabbim isteyen herkes nasıp etsin inşallah 🤲 cevap verdiğini için çok teşekkür ederim neler denedin bu süreçte 5 aylık süreçte
Kukulikukuli12 Anneoluyorumm00 ilk bebeğime hapı bırkatıgım ay hamile kaldım. Kızım 1 yasına girmeden önce korunmayı bıraktık 9 ay olmadı korınmadogımız ve düzenli ilişkimiz v eregl oldugu halde. 🙄 Suan kızım 23 aylık bende 23 haftalık hamileyim 🤓🤠
Anneoluyorumm00 Kukulikukuli12 MaşALLAH canım sağlıkla al kucağına inşallah 🤲 ne güzel zorlanıyor musun şuan nasıl durumun inşallah bizimde en kısa zamanda olur 🥹
Elzem123 Anneoluyorumm00 3 kez hamilelik geçirdim ilki 3 ay sonra tuttu tabi düşük yaptım. 2. Hamileliğim ilk aydan tuttu bir kızım oldu şükür Şuan 3 yaşında 2. Kızıma 7 aylık hamileyim ve tam 1 yıl sürdü tutması bence tamamen kafayla stresle alakalı diğerleri hemen oldu bu ne zaman olacak diye düşünmekten 1 yılımı aldı hiç aklımda olmayan bir zamanda geldi bence akışına bırakın☺️
Anneoluyorumm00 Elzem123 MaşALLAH canım sağlıkla al kucağına inşallah 🤲 gerçekten stres çok etliyor ne zaman olucak yada olmuycak mi derken biz kendimizi uzatıyoruz süreyi
Anneoluyorumm00 Guldenn anladım canım teşekkür ederim cevap verdiğini için 😊 neler denedin bu süreçte
Anneoluyorumm00 MehmedinZeynebi anladım canım neler denedin bu süreçte nasıl oldu , ilk bebeğin kaç ayda oldu ? cevap verdiğini için de çok teşekkür ederim 😊
Myasminn Anneoluyorumm00 amin canım rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 😌 Oğlum 28 nisan 2020 doğumlu. Bizde 2021 temmuzdan beri istiyorduk, 14 ay falan korunduk sanırım ☺️
znkara Anneoluyorumm00 yumurta takibi yaptım ovülasyon testleriyle ve stres yapmamaya çalıştım çünkü hamile kalmayı çok fazla etkiliyor bir de sana tavsiyem kan tahlili yaptır demir ferritin değerlerine baktır benimki düşmüştü doktorum ilaç yazdı onu kullandığım ay hamile kaldım