[silindi] zaten cok enteresandır ki normal dopumdan korkan ben hamileliğimin sonuna geldim normal ister oldum yani korku yok içimde henüz bilmiyrm sancı baslayınca mı korku sarar umarım rahat olurum ve kasmam kendimi dedğin gibi kolay olur inş cok sağol canım benim ya🤗🙏🏻 Zaten dinlemiyorum coğunu sezeryan önerenleri kısöet hersey allahım hayırlısını nasip etsin sağlıklı gelsin de🙏🏻