EbruSamet [silindi] bende sezeryandan sonraki süreçten korkuyorm zaten kaç kat kesiyorlar seni iyileşmesi de zaman alıyor onun inş Allah’ın izniyle hersey yolunda giderde normal olur☺️🙏🏻
EbruSamet HalisEbruoban ne güzel inş bende faydasını görürüm sizin son ana kadar gelmedi sanırım bebiş☺️
Ayseakyl EbruSamet 37+0 benim doktorumda günde 8 tane hurma tüket dedi canım ve günde 40 dk yuru dedi kanala inmesi için ve hurma rahmi yumuşatıp açılmayi kolaylaştırıyor diye biliyorum 😊
EbruSamet Ayseakyl bana da öle canım yürü dedi de herzaman yürüyemiyorum çömelme hareketli yap falan dedi inş hurmanında faydasını görürüz☺️
Ayseakyl EbruSamet inşallah canım normal istedik ama korkuyorum biraz da bi avazda kurtulalim insallah ,😊
06minik17 Mihri-musta deneyelim bakalım becerebilecekmiyim🙈😀 bu ara adet sancısı gibi sancılarım başladı bide. Heyecan yapmaya başladım😄
Mihri-musta 06minik17 tüm hazırlıklarıma rağmen sezaryen olduğum için sancı nedir bilmiyorum 🤷♀️ Allah yardımcınız olsun 🙂
Esraburhnkulu EbruSamet ben denedim çok işime yaradı yemeye başla sende .ben onun faydasını gördüm yani sahsen
Merobebe EbruSamet acve hurması tüketin günde tek rakam olarak 3 -7 olabilir Rahmi süper açıyor acve hurması
06minik17 Merobebe bir sürü isim çıkmaya başladı valla. Hangisini yiyeceğimiz şaşırdık. Hurma hurmadır diye şifa niyetine yiyorum artık. 😀
EbruSamet Merobebe hmm bizim burda Kudüs hurması var acve heryerden bulunabilir mi hiç duymadım daha önce🤔
Merobebe 06minik17 olur mu kaç çeşidi var hurmanın ve bunlar yeni çıkmadı sadece biz yeni duyuyoruz. Benim arkadsın bebek iriydi sezeryana alacaklardı doktor 1 hafta vermişti açve hurması yedi ve açıldı
Ygtzynp deletedmom6295 ben günde 10tane yemeye çalısıyorum 5-5olcak şekilde yogurtla yiyorım şekeri ani yükseltmesin diye
minik-mucizem [silindi] bende pek yürümüyorm arada çkyorum yürüyüşe ama evde veya bi yere gttgmde oturmam yermde sankı hamıle deglmıs gbı dört dönerm ortda hareketlymdır yani bakalm nasl olcak dogumum hayrlsyla 😊