EbruSamet bende yedim ama öyle bol bol değil arada 2tane falan
ağrılarımdan dolayı da çok yürüyüş yapamadım çok hareketli değildim çatı muayenemde doktorum bana üst kemiğin basık çok yürüyüş yapmazsan çok zor doğarsın dedi ben yine çok yürüyemedim çünkü 4 gün sonra doğum yaptım ve açılmam çok hızlı oldu hastaneye gittiğimde 6 cm di üstelik sancım da çok azdı karın ağrısı gibiydi suni sancı verdiler maşallah 3 saatte doğurdum😂😂 onlar bana artık inandırıcı gelmiyor Tabi illa faydası vardır ama açılmaya değil bence yiyenlerdende açılması olmayan vardır bu kesin birşey değil ben de çok korkuyordum hiç yürümedim nasıl doğurucam diye ama çok şükür hiç öyle olmadı belki yürüseydim 1saatte doğardım😂😂