Merhaba arkadaşlar. Ben de ikiz annesi adayıyıyım. İlk kontrole gittiğimde tek kese görünüyordu ve tek bebek için hazırlamıştım kendimi. Geçen kontrol için gittiğimde 2 kese 2 bebek ve ikisininde kalp atışını duyduk. (7+3)Sevinmek ve endişelenmek arası bir yerdeyim. Hem çok güzel bir şey hem de 2.5 yaşında bir kızım var, çalışıyorum gebelik süreci gözümü çok korkutuyor. Kızımın hamileliğinde zaten taşıyamadığım için 36+0da erken doğum yaptım suyum geldi ve son zamanlarında yürüyemiyordum o derece zorlanmıştım küçük bir bebek olmasına rağmen 2300gr doğdu. Şimdi iki tane olunca taşıyamamaktan ve erken doğumdan çok korkuyorum. Son haftalarda çok mu büyüyor karnımız hareket kabiliyetimiz çok mu kısıtlanıyor bana bilgi vermeniz mümkün mü?