Gulcannnnnnnn Selam kızlar biz bu gün prenseslerim ile 19+1 günlük olduk 250 gr 14 cm iz artık , sizde durumlar nasıl hazırlıklar başladı mı 🥰
Ayce09 Gulcannnnnnnn 25+1 iz iyi gidiyor şuan çift bi kız bi erkek 🧿🌸 erken doğum korkusuyla geçiyor günler 😢
Nurrdmr15 Gulcannnnnnnn 34+2 olduk bizde prenseslerimle son 19 gün sayıyoruz doğuma 5 Eylülde kavuşuyoruz inşallah 🥰son haftalar çok zor sıcakta biyandan bunaltıyor
Gulcannnnnnnn ozzlemk yaa maşallah ne güzel biz de inşallah 35 leri görürüz 😍 sizin tam yaz ortasına gelmiş baya zordur :)
ozzlemk Gulcannnnnnnn inşallah hepimiz vaktinde sağlıklı alırız kucağımıza🥰 evet özellikle temmuz ağustos beni yerden yere vurdu sıcaklar😂
ikizprensesannesi @Gulcannnnnnnn Bizde kızlarımla 29+0 olduk bugün sıcaklar zorluyor gerçekten nefesi daralıyor insanın🥲 Ama onlar iyi olsun da biz analar dayanırız🤲🏻🥲
Gulcannnnnnnn ikizprensesannesi maşallah :) evet insan ne kadar zorlansa da şikayet etmek istemiyor değil mi 😅 bu aralar duyduğum tüm ikizler kız bu arada :)
Sevimli-tosbikk Biz daha yeniyiz 6+3olduk ikiz dedi doktorumuz yolun başındayız henüz rabbim sağlıkla hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin herkese🙏🫶
Gulcannnnnnnn Sevimli-tosbikk aminn inşallah , sizin baya küçükler :) yavaş yavaş bulantılar başlayabilir
Sevimli-tosbikk Gulcannnnnnnn evet başlıyor bulantılar kayınvalidem sordu 2gün önce yok dedim akşamına başladı bu süreçte nasıl geçiriyorsunuz
ikizmom94 Hepiniz sağlıcakla kucaklayin inşallah biz 7+4 olduk sizin gibi 35 leri sağlıkla görürüz inşallah miniklerimle 🐣🐣🤲🤲
Gulcannnnnnnn ikizmom94 aminn inşallah , sizin de hayırlı olsun ben 7 ve 14. Haftalar arasını çok zor geçirdim bulantılardan umarım sizin güzel geçer :)
Gulcannnnnnnn Ozlm_31 aminn inşallah :) nasıl gidiyor sizinki biz dün kilolarını öğrendik 250 gr dedi 19 haftalık , sizin nasıllar sanırım 19 dan sonra hızlı kilo alıyorlar doğru mu biliyorum :)
ikizprensesannesi @Gulcannnnnnnn Evett ben de kız duyuyorum yaa 🙃 Kız senesi demek ki sağlıkla gelsin prenseslerimiz 🎀 🎀
Cambardak__ Genetiğinizde varmı acaba ikizlik bende aşırı ikiz bebek istiyorum ama genetikte yok tabii 😀
Gulcannnnnnnn Cambardak__ evet genetikte vardı bizim ama ben klomen de kullandım onun da etki ettiğine inanıyorum çünkü yengem de kullandı ve onun da ikiz tabi bi yerde de kısmet :) umarım sizin de olur hayırlısı ile 🥰
Sevimli-tosbikk Cambardak__ eşimin tarafında var amcalarda onun çocuklarında hayırlısı olsun ama bende kız hissediyorum hep sağlıklı olsunlarda tek
Ozlm_31 Gulcannnnnnnn adana sıcaklarında biraz zor 23+5 de biri 553 biri 540dı Bi dahaki randevum 28 haftalikken insallah o zamana kdr bir kilo olmuş olurlar
Gulcannnnnnnn Sevimli-tosbikk ben sürekli gül lokumu ve kraker yerdim bir de yeşil elma çok iyi geliyordu ikiz oldukları için normale göre daha zor geçiyor genelde bir de çok su içmiyordum doktorum çok su da mide bulantısı yapar demişti
ikizmom94 Amin inşallah güzel gider hersey hepimiz için 🤲 benim de bulantilarim çok fazla ve çok zor yiyorum yemekleri az az kuru şeyler yiyebiliyorum ama olsun hiç sorun etmiyorum tek bebeklerim saglikli olsun 😊
ikizmom94 Benim tup bebekle olduğu için ikiz ama eşim de ikiz belki kendiliğinden olsa da olabilirdi nasip hersey Rabbim gonlunuze gore versin 🥰