Srks127 merhaba, ben 7 ay önce ikiz doğurdum ve sizin şu an endişe ettiğiniz her şey başıma geldi. Çok erken ağırlaştım, karnım çok fazla büyüdü, hareket kabiliyetim nerdeyse yoktu son haftalar. 29 ve 32′de kasılmalarım oldu, açılmam oldu, hastanede yattım. Toplam 25 kilo aldım. Ama nihayetinde 36. Haftaya planlamıştık, 35′te planlı olarak sağlıklı iki bebek doğurdum. Şu an geriye dönüp baktığımda nasıl dayanmışım diyorum. Ve tek cevabım “Allah sabrını veriyor.” oluyor :) yani içinizi ferah tutun. Dayanılıyor. Güveneceğiniz bir perinatolog ile yola devam etmeniz en büyük tavsiyem olur çünkü riskli gebelikte hekim tavrı çok çok önemli. Sağlıkla bebeklerinize kavuşmanızı dilerim 😊