Hatice333 Tugce-12 senin nasıl gidiyor camım kese göründü mü benim içim hep korku var kaybımdan dolayı mutlu olamıyorum
Tugce-12 Hatice333 çok şükür canım beta takibi yapıyorum 2 günde bir İnşaAllah yakın zamanda kese için gideceğim bende kaybımdan dolayı tedirginim ama Allahtan ümit kesilmez bu sefer İnşaAllah güzel düşünelim güzel olsun İnşaAllah 🥰🤲🏻
Aslidemir23 Tugce-12 pazar günü bende yapıcam ınsallah gzuel haberler vermeyı nasıp etsin rabbım ben ınanıyorm olucak bu sefer doktor da dedı bana Altan muamele etti ıgneden sonra ılıskı günü vermıstı sonra kontrole güttüm bu ay ınsallah hamile kalacaksın sen ya dedı
alyamm_33 Aslidemir23 Aslidemir23 sizinle aynı tarihte çatlatma iğnesi yapmışız sanırım ben de pazar günü Beta ya da kaset test yapacağım 14 günümüz çatlatma iğnesi sonrası sizin yumurtanız kaç milimdir Bir de belirtiniz var mı bende şiddeti karsık ağrısı var aşırı akıntım var
Aslidemir23 alyamm_33 benım akıntım oluyor bazen bel ağrısı oluyor başka hıc bır belırtım yok ay ınsallah pazar günü hayırlı haberler vermeyi Nasıp etsin rabbım❤️
alyamm_33 Aslidemir23 pazar günü siz de bana haber verin buradan yazın ben de size İnşallah inşallah ikimizin de vardır hayırlısıyla gelsinler
Zeybal_24 Aslidemir23 ay benimde 10 gün hemen pozitif çıktı silik değil baris belli yani açık pembe koyuya doğru Allah’ın izni ile bu ay olsun kardeşim 🫶
balbadem1 Bende salı günü oldum iğnemi hayırlısıyla dün akşam ilk değerlendirdik yarın ve pazar günü de değerlendireceğiz ve kapanış 😄😄 çok heyecanlı ve gergin bekleyişteyim