Aslidemir23 canım bende bu ay çatlatma iğnesi ile hamile kaldım İnşaAllah sanada nasip olur 9.10. Günler negatif hatta 11. Sabah negatif. 11 akşam silik pozitif 12 sabahı silik pozitif çıktı şuan hamileyim hiç üzülme zaten negatife dönmek zorunda sonrasında pozitif olması lazım 🤲🏻