Hatice333 Aslidemir23 zaten yeni yükselmeye başlıyor canım yavaş yavaş bundan sonra barsa çıkacaktır ama kan testi garanti canım
Hatice333 Aslidemir23 sörsündeiğnw olduysan bence 23 çok geç bi süre doktor meraklanma sürekli test yapma diye öyle demiş bence sen bilirsin yine de normalde iğneden 14 gün sonra adet olursun
Hatice333 Aslidemir23 duam seninle camım benim 5 üzeri hamile kabul ediliyor iniallah pozitif çıkar canım klomen mi kullanmıştın sen
Songul37 Hatice333 evet söyledi herkeste aynı mı oluyor yoksa yumurtanın büyüklüğüne göre mi söylüyor diye düşündüm ve sormak istedim
Songul37 Hatice333 başka bir gruba da yazmıştım ben ve yumurtanın 12 mm olduğunu söylemiştim bir arkadaş en az 18 mm olması lazım dedi benim gibi olan var mı acaba şimdi karamsarlığa düştüm
Hatice333 Songul37 biraz küçük gibi canım en düşük 16 mm kwn vuruluyor diye biliyorum ama moralini bozma doktorun bildiği var demek ki