Ben de 37+4 üm. Bugün kontrole gitmiştim planlı sezeryan olacak benim. Haftaya pazartesi 38+2 de alınacak. Normal doğum olabilseydi bebişim hazır aslında nerdeyse iki aydır pozisyonunu aldı. Kasılmalarım bebişin bir yerde toplanması bende de oluyor. Gelecek haftayı bekleeyemem gibi geliyor bazen ama bakıyorum ertesi gün iyiiym 😁