İyi geceleer 37 haftalık hamileler ne yapıyorsunuz nasıl geçiyor. Ben 15 dakika sonra 37+2 olacağım 😂 her gün acaba bugün gelir mi diye düşünmeye başladım. Sıcaklar beni çok bunalttı o yüzden bi an önce sağlıklıca kavuşmak istiyorum. Sizce kolay doğum için neler yapılmalı siz neler yapıyosunuz