Ben de kullanıyorum satışta yaptım alışta hiçbir problem yaşamadım. Hatta aynı şeyleri Gardrops hesabına da yükledim orada her şey kargo ücretsiz bir satışım oldu bir sıkıntı yaşamadım aslında orası daha mantıklı ama dolap daha çok tercih ediliyor sanırım