Bebek küveti aldım ama paketlemesi özensiz olduğu için iade ettim o kadar yorum yazmama rağmen satıcı hiç bi tepki vermedi. Lohusa pijama ve tulum da aldım onlar iyi geldi. Ama maalesef kargo ücretleri ve hizmet bedeli yüksek. 2. El aldığıma değmiyor diye artık bakmıyorum