Kivircik01 yıllardır satış yapıyorum dolaptan net fotoğraflar ürün hakkinda tüm bilgileri vermek gelen her türlü soruya sabırlı olmak lazım :) urunde bir kusur olmadığını belirttiğim halde inatla üst üste soranlar ya da her şeyi kabul ederek bedava fiyatından aldığı halde iadeyle zorlayanlar var ama yine de evden ürün çıkarmak için çok makul. Sadece kargo ve hizmet bedeli fiyatları çok arttı evde kalmasın çöpe de gitmesin diyeceginiz şeyleri uygundan satabilirsiniz. Alış kısmına gelirsek satış yapan butiklerden ve çok iyi durumda olan ürünleri satın aldım bir problem yaşamadım.