Kbraoguz bende 30+2 de doğum yaptım 6 gün önce sezeryanla tansiyon sorunum vardı. Bebek 1340 doğdu şu an 1200 e düştü. Bizdede solunum problemi yok hatta kendi solunum yapıyor, enfeksiyon sorunu vardı antibiyotik başlandı 5 gündür. İnşallah en kısa zamanda kavuşuruz yavrularımıza gerçekten zorlu bi süreç Allah yardımcımız olsun