Blossom Semoski Kesesi henüz görülmemiş her gebelikte dış gebelik riski var. Ondan demiştir. Senin gebeliğin dış gebelik anlamında demiyor yani. Düzenli artışı önemli şu an.
Elifkodalogluuu Semoski ilk öğrendiğimde 213 dü 2 gün sonra 990 a çıktı düzenli olarak artması gerekiyor şuanda da 20 haftaya girdim 22207 beta değeri
Bktkml @Pamuk merhabalar bugün doktor kontrolüm vardı çok şükür kalp atışını duydum 🤲🏻 sizede söylemek istedim 4 hafta sonra tekrardan çağırdı Rabbim herkese yaşatsın bu duyguyu inşallah 🙏 ❤️
Bktkml @Pamuk evet haklısınız işte 2 kayıp olunca herşeyden korkuyorum zamanla geçer inşallah 🙏 Allah razı olsun ☺️😘🌸
Ozlm7 Pamuk kanamalı nasıl acaba kaç haftalıksınız şuan benim de 5+5 hafif şimdi pembe leke oldu kötü birşey değil dimi benim de bundan önce bir kaybım var kalbi atmadı hiç
Pamuk Ozlm7 Hastaneye gidin yada en yakın eczaneden progestan alın.Benimde başından beri leke kanama ne ararsan var düşük tehlikem var.
Ozlm7 Pamuk Pamuk yok yok kullanıyorum progestan günde 2 tane 100 mg lık bakalım inşallah kanamaya dönüşmez sizinde hiç pembe geldi mi yerleşme kanaması mı acaba dedim ama bilemedim