Semoski Dün idrar testim silik çıkınca doktora gittim ve kan testi yaptım beta hcg 195 çıktı. Kendi doktorum ameliyatta olduğu için başka doktora sordum bu seviye düşük ve dış gebelik riski var dedi ama kendi doktorumla bugün konuştuğumda 3 gün geciken adete bu seviye normal dedi çok kafam karıştı
gamzecgr Semoski düzenli artış olcak mı o önemli 2 günde en %65 artmaya devam ederse normal 2 gün sonra tekrar kan verin geç döllenme büyük ihtimalle
Edaaa123 Semoski benim Adetim de 4 gün geçmişti ve 89 du ondan 4 gün önce 23 dü adet günümde ve dün bebegimin kesesi kalp atışı iyiydi🥰
Churcill Semoski ilk değerin kaç çıktığının bi önemi yok 8 le bile sağlıklı gebelik geçirenler var. 2 günde bir düzenli artış göstermesi önemli. Hayırlısı olsun 🤗🌸
Pamuk Semoski Benim adetim 2 gün geçmişti 9 cikmisti.Moral bozan şeyleri dinlemeyin düşünmeyin.2 günde 1 artış karar verir sağlıklı olup olmadığına.
Mervebektass Semoski canim ilk öğrendiğimde değerim ve şuan 12+1 deyim şükür o nasıl bir saçmalık anlamadım.
Tugbazdmr Semoski ya cidden ne alaka sinir oluyorum bende acilde kan vermiştim değer 36ydı doktor ya hiç heveslenmeyin sanmıyorum gebelik olduğunu demişti, 36+6’dsyım bekliyorum kızımı ❤️
Bktkml @Pamuk merhaba gönderilerde boş gebelik geçirdim demişsiniz size sorum olacaktı beta değeriniz nasıl ilerliyor. Ahhh şu internet sürekli birşeyler okuyup canımızı sıkıyoruz boş gebeliğe takmış durumdayım neden böyle olsum anlamadım. Geçen hafta gittim kese göründü 5+2 cuma günü yani 6+4 de kalp atışı için gideceğiz
Bktkml @Pamuk beklenen adetten 2 gün önce test yaptım pozitifti ve lekelenmem oldu hemen doktora gittim 1 ağustosta beta 180 çıktı 3 ağustos 529 5 ağustos 1307 7 ağustos 2999 çıktı Aslında artışlarım çok güzel ama internetten saçma şeyler okudum 1 haftadır tedirginim umarım kalp atışını duyarız. Daha önce 2 gebelik kaybım var pıhtılaşmadan dolayı şuan hem coraspirin hem oksapar iğne kullanıyorum
Pamuk Bktkml Artışlarınız çok çok güzel. Boş gebelikte 40 64,90,200,220 böyle ilerlemisti.Endise etme benim suanki beta seninki gibi arttı 8 haftalık oldum bile.
Bktkml @Pamuk nedense bir panik oldum keseyi 5+2 de gördük doktor haftaya gel kalp atışına bakalım dedi. Acaba dedim boş gebelikten şüphelense doktor söylerdi diye düşündüm ama bu internette yazanlar ahh ahh birde 2 kayıp olunca insan sürekli araştırıyor malesef dua edin bana olur mu 🌸
adatuna Semoski kese ve bebeği görmeden size hiçbir doktor gebesiniz demez. Gebelik için ayrıca iki günde bir beta’nın düzenli artması gerek. 2 gün geçince tekrar kan verip kontrol edebilirsiniz.
pinkkk77 Semoski bu doktorların hepsi felaket tellalı lütfen dikkate alma ya yazık günah nasıl strese sokuyorlar insanı