5+3 bugün keseyi gördük 2 hafta sonra kalp atışlarını dinlemeye çağırdı. Bana beta 195’e dış gebelik olabilir diyen doktorun sözlerinden sonra çok zor 1 hafta geçirdim dedim ama doktorum çok erken tespit edilmiş bir gebelik olduğu için o beta değeri normaldi şuan çok sağlıklı görünen bir kese var dedi çok mutlu oldum🙏🏻 Allah isteyen, kucağına almayı bekleyen, kucağına almış olup büyümesini izleyen tüm annelere hayırlısını nasip etsin 🥰