orkidemm_ hayır öyle zarar vermeye yönelik bir durum değil. Aksine atıyorum ölü gebelikse içeride parça kalmaması için yapılıyor. Zaten histereskopi dediğimiz rahim içi izlenerek yapılan işlemin görüntüsüz hali. Histereskopide de gebelik isteyenler için, varsa polipler toplanır ve rahime çizikler atılır. Bu çizikler büyük değiller. Kan dolaşımını arttırıp bebeğin tutunmasını sağlar