orkidemm_ ikiside rahim içine yapılır evet. Histereskopide kamera ile işlem yapıldığı için daha geniş ve rahat görünüm sağlanır. Tam iç kısmına da atılır. Fakat küretajda biraz körlemesine bir işlem olur. Gerekli açıklık sağlanır. Serviks girişi dedikleri rahim girişi için bahsediyorum. Zaten vakum dedikleri de körlemesine yapılır. Bu açıklık sağlanır ve bu enjektörün ucundaki tüp içeri koyulur. Hava basıncıyla beraber içeriyi vakumlar. İyi düşünün çok fazla bilgi edinmek sizi daha fazla strese sokacaktır.