Kızlar Bilkent şehir hastanesinde olmuştum iki ay önce birkaç yerde okudum hala kazıma yöntemi varmış ben onu eskilerde bıraktıklarını düşünüyordum artık vakum var sandım. Ay şimdi de korkuyorum ya kazıdılarsa bir daha hamile kalamazsam diye 😢kazıma nasıl oluyor ki ?